معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: جهاد دانشگاهی فرهنگ بنیان است و فعالیت‌های فرهنگی در جهاد دانشگاهی باید یک رویکرد تحولی داشته باشد.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم در گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی سراسر کشور در قزوین گفت:جهاد دانشگاهی فرهنگ بنیان است و اگر فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف شکوفا می‌شود به واسطه نگاه زیرساختی فرهنگی این مجموعه است. 

وی افزود: حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی با نگاه علمی به فعالیت‌های فرهنگی رسالت خود را دنبال خواهد کرد و تقسیم کار فرهنگی در دانشگاه‌ها باید با محوریت شورای فرهنگی دانشگاه‌ها انجام شود و بدون شک قزوین می‌تواند در این حوزه الگوی کشور باشد.

مسلمی نائینی رییس جهاد دانشگاهی کشور هم گفت: انتظار داریم کار فرهنگی دانش بنیان انجام شود شعار امسال جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان امید و اعتماد به جوانان است. فناوری بدون فرهنگ هیچ فایده‌ای ندارد.

محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی مجموعه پیشران علم اخلاق و ایمان بر اساس حرکت جهادی ست. جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف علم اخلاق و فرهنگ پیشران است. در جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای از افراد ولایی حضور دارند که در سطح جامعه برای دیگران الگو می‌باشند.

کاظمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفت: حوزه علم و پژوهش با فرهنگ گره خورده است و هویت انقلاب همین نگاه جهادی است و در مسیر قوت گرفتن جمهوری اسلامی جهاد دانشگاهی سهم بزرگی دارد. نباید از این ظرفیت بزرگ غفلت کنیم. جهاد دانشگاهی پروژه‌های عظیمی می‌تواند داشته باشد و در سطح ملی مطرح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار